יום שלישי, 12 בינואר 2010

אטרקציות בצפון

הצפון, יגידו ויעידו הנופשים בו, הוא ארץ ההנאות האפשריות הכמעט בלתי מוגבלות – ישנן אטרקציות בצפון המותאמות ליחידים, לזוגות, למשפחות ולקבוצות. אטרקציות בצפון למשפחות ולילדים, מקומות לאירועים, גלריות, יקבים, מרכזי מבקרים, טיולי אופניים, טרקטורונים, שייט קייקים, ראפטינג , טיולי ג'יפים, רכיבה על סוסים, ועוד שלל אטרקציות בצפון. אתרי אירוח לנופש ולאירועים חגיגיים כגון ציון ימי נישואין, חגיגת ימי הולדת, הצעות נישואין, מסעדות במגוון טעמים – כשרות ושאינן כשרות – צימרים, מלונות, אתרי ספא, פאבים, בתי קפה, מתחמי קמפינג, סיורים מודרכים סביב נושא מסוים ( שירי רחל ונעמי שמר, בעקבות לוחמים, היסטוריה של מקומות ועוד). הצפון מציע אטרקציות נוספות – חופי ים, שבהם אפשר לנטות אוהלים ולבלות ימים אחדים.
אף שהטבע מנגן בצפון כינור ראשון – המוסיקה של ההנאה היא רב-קולית והרמונית. מעבר למגוון הרחב של אטרקציות בצפון יש גם מרכזים עירוניים ומסחריים, קניונים, חנויות בגדים ומתנות.
אטרקציות בצפון כה מגוונות עד שניתן לתכנן חופשה, שבה ימצאו את מבוקשן גם משפחות אשר לכל אחד מהם יש טעם והעדפה שונים מזל הזולת בכל מה שקשור לבילוי.
אוהבי הכנרת לא זקוקים מן הסתם להמלצה. סביר להניח שהם – אתם?! – מכירים היטב את כל חופיה. הצפון מציע לכם את אגם מונפורט, פיינטבול הגושרים, חוות כברית ( בקיבוץ כברי), מיני גולף בפרוד, גני חוגה בעמק המעיינות, פארק דיג בדפנה, חוות דובי (בקיבוץ רמות מנשה) גן גורו (בקיבוץ ניר דוד), הסחנה, נקרות ראש הנקרה והרכבל, צוק ארבל, ועוד ועוד מקומות לטייל, לבלות וליהנות.
שמורות טבע וחניונים מהווים אתרי קמפינג, חלקם עם מקלחות, שירותים ותאורת לילה, המאפשרים שהייה נוחה גם תחת כיפת השמים או בתוך אוהלים.
בעליהם של מאות הצימרים ימליצו לכם על אתרים שונים לבילוי, עם ילדים ובלעדיהם, על מסעדות טובות, על מסלולי הליכה או רכיבה ועוד.
הצפון כולו מציע את הטוב והיפה שבו – נופים נהדרים, מזג אוויר נעים במשך רוב ימות השנה, אנשים חביבים ומסבירי פנים ( בוודאי מי מהם שעוסקים בענפי התיירות השונים). בקיצור ו… יוצאים לדרך: הצפון פתוח, זמין ומזמין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה