יום שלישי, 2 במרץ 2010

צימרים חד נס

צימרים חד נס הם כמו קוד מוצפן עבור מי שטרם היו ביישוב התיירותי המקסים הזה, השוכן במורדותיו המערביים של הגולן, אפוף ועטוף בחיבוקן של שתי שמורות טבע - המשושים והיהודיה. צימרים חד נס הם סוג גלוי ומפוענח למי שהיו ונהנו מאירוח בעלי הצימרים בחד נס.

בקתת עץ אינה מתקשרת באופן טבעי וישיר עם הידור אלא עם אירוח כפרי חם, אבל בקתות עץ רבות בחד נס הן סוויטות מעוצבות ומאובזרות בחן, בנוי ובהידור שמעמידות אותן כבנות תחרות לסוויטות של בתי מלון מפוארים.

צימרים חד נס מציעים לכם, אורחיהם הקרואים, חוויית נופש ופנאי מיוחדת במינה, קל חומר לזוגות הרומנטיים שבכם, שמבקשים להעשיר ולהעצים את הזוגיות שלכם במקום שהכל בו מאפשר ומזמין לאהוב עד הסוף הטוב...

מצפון לכנרת, במרחק נסיעה קצר ממנה מזדקרים גגותיהם של צימרים חד נס. האוויר צח וצלול. האווירה שקטה. הפרחים פורחים. מטעי הפרי מניבים. הריח בבוסתנים משכר את הנחיריים. זו מן עונה כזאת, מהממת. אפשר לשלב בילוי בתוך צימרים עם ביקורים באתרי התיירות שהגולן משמן אותם בשפע. אפשר לאכול במסעדות הבשר, לבלות בבית קפה בגובה ההר, לטייל, לרכוב על סוסים, לשוט, לגלוש, לרחף, לגעת בעננים.

פותחים חלון בתוך צימר חד נס והנוף הנגלה מושך החוצה. לכנרת, לחרמון. לכאן אפשר לבוא עם ילדים או בלעדיהם, כאוות רצונכם. לכאן אפשר לברוח מהשגרה כדי לחזור אליה טעוני-מצברים, מלאי אנרגיה, מסופקים ומעונגים מתענוגות שחווים, בשקט ובפרטיות מרביים, בתוך הצימרים.

יש זוגות שמגיעים לכאן נישאים על גבי כנפי הדמיון העשויים שקרים קטנים, שקרים שקטים... הם באים בהיחבא וכך גם, אלמוניים ואנונימיים, הם עוזבים, לא מותירים עקבות. כאן הם ממתיקים את השעות הגנובות, מפרים את האיסור. ויש זוגות שבאים לאור היום, בגלוי, מאחר שאין להם מה וממי להסתיר, ודאי כאשר הם באים עם ילדים. צימרים חד נס פתוחים לכולם, רק תבואו.

הגולן נראה קרוב כאשר כבר מרחוק רואים את החרמון.... צימרים חד נס יעשו לכם טוב ונעים בגוף ובנפש. אין סיבה לבחור מקום אחר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה